خبرهای داغ:
جانشین سپاه استان همدان خبر داد

برگزاری380 یادواره شهدا در استان همدان

جانشین سپاه انصارالحسین استان همدان از برگزاری 380 یادواره شهدا در سال جاری در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۳۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی شب گذشته در یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی استان همدان که با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، با اشاره به اینکه شهادت سردار همدانی فضای استان و کشور را تحت تاثیر قرار داد، اظهار داشت: 276 شهید در حوزه مخابرات داشتیم که نقش تاثیرگذاری در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از رسته‌های اصلی دفاع مقدس رسته مخابرات بود، تصریح کرد: این رسته کار تخصصی انجام می‌داد و نزدیک‌ترین فرد به فرمانده محسوب می‌شد، در زمانی که فرماندهان مجروح شده یا به شهادت می‌رسیدند، بی‌سیم‌چی‌ها باید به وظیفه خود عمل می‌کردند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سال گذشته 366 یادواره شهدا در استان همدان برگزار شد، تصریح کرد: امسال به دنبال این هستیم تا 380 یادواره شهدا را در استان همدان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته یادواره‌های متعددی برای شهدا برگزار شده است، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا سبب می‌شود تا یاد و خاطره آن‌ها در جامعه زنده مانده و تاکید کنیم که راه شهدا باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات