خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان پیامی به مناسبت برگزاری پنجمین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی استان همدان صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۷۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جت‌الاسام رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت برگزاری یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی استان همدان پیامی به این یادواره صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و صلوات خدا و رسول خدا به ارواح پاک و طیبه شهیدان خصوصا شهدای عزیز مخابرات و بی سیم چی که یادواره آن ها برگزار گردید.

انسان موجود دو بعدی است که هم دارای عقل و هم دارای شهوت است، اگر عقل در وجود انسان حاکمیت پیدا کرد انسان مقامش آنچنان بالا می رود که فرشته ها هم به پای او نمیرسند و اگر شهوت بر انسان غالب شود این انسان نه تنها از دایره انسانیت خارج می گردد بلکه از حیوانات هم پست تر می شود.

برای اینکه انسان بر محور عقل حرکت کند باید در زندگی راه و روش انبیا و صالحان و عالمان را برگزیند، جرکت تحت رهبری انبیا الهی باعث میشود انسان به سعادت دنیا و آخرت راه پیدا کند از جمله کسانی که بر محور انبیا و اولیای الهی و حجت خدا حرکت نموده اند و به سعادت ابدی رسیده اند شهیدان هستند.

شهیدان مشعل های فروزانی هستند که در طول تاریخ، بشریت را به سعادت و فلاح دعوت نموده اند بر همین اساس قرآن زندگان حقیقی را شهدا معرفی فرمود «و لا تحسبن الذین فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» پس بر اساس آیه صریح قرآن کشته شده های در راه خدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می خورند.

اما پیام شهیدان بر ما خاک نشینان حرکت بر محور و جهت خداست و نماد آن در عصر غیبت، ولایت فقیه است که شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پیامشان پیروی و تبعیت از ولایت فقیه می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات