خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور مطرح کرد

سرلشکر شهید همدانی حیات دوباره مفهوم شهادت در کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور سرلشکر شهید همدانی را حیات دوباره مفهوم شهادت در کشور عنوان کرد و گفت: راه شهدای مدافع حرم زنده تر از قبل در رگ‌های مردم شهید رور ایران جاری است.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۱۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از منطقه همدان، سید پرویز فتاح امروز در بیستمین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان همدان، اظهار کرد: امروز آمادگی برای دفاع از مظلومان جهان و بصیرت در پیروی از ولی فقیه در کشور از مهمترین وظایف مردم است که باید با حفظ ایمان از رهبر نظام اسلامی تبعیت شود.

وی مکتب شهدا را کامل‌ترین دفتر سعادت اخروی دانست و گفت: حاصل مکتب شهدا وحدت ملی و عزت مسلمانان در جهان است که دشمنان اسلام در مقابل این وحدت راهی به جز خضوع در برابر ملت و آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند.

وی افزود: خاستگاه شهدا جامعه امروز بود که هم‌رزمان شهیدان در کنار خانواده‌های نیازمند باشند و در حال حاضر وظیفه ما حفظ ارزش‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

فتاح سرلشکر شهید همدانی را حیات دوباره مفهوم شهادت در کشور دانست و گفت: راه شهدای مدافع حرم زنده تر از قبل در رگ‌های مردم شهید رور ایران جاری است و ما باید قدر بزرگان خود را در زمان حیات نیز بدانیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تشکر و قدردانی از زحمات شهدا در حضور مردم برای شرکت در مراسم اربعین حسینی متجلی می‌شود زیرا معنای شهادت در پی واقعه کربلا مفهوم خود را پیدا کرد.

*بهره‌مندی 46 هزار خانواده از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره)

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان نیز در این مراسم از نقش بسزای امدادگران در پشت صحنه جبهه‌های جنگ خبر داد و گفت: در دوران دفاع مقدس استان همدان شاهد اعزام 110 امدادگر به مناطق عملیاتی بود که در دوران جنگ تحمیلی 5 شهید امدادگر تقدیم کشور شد و 25 جانباز نیز یادگار دوران دفاع مقدس در استان هستند.

ابراهیمی اعزام 8 هزار و 650 کامیون کمک‌های مردمی به جبهه‌های جنگ را یکی‌دیگر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان همدان برشمرد و گفت: در دوران دفاع مقدس نقش استان همدان در پشتیبانی از جبه‌های بسیار اثرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: حضور 4هزار و 300 نیروی خدماتی و خدمت در آشپزخانه‌های جبهه و روزانه تهیه 50 هزار غذای گرم برای رزمنده‌های اسلام نیز در کارنامه کمیته امداد همدان به ثبت رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر 46 هزار خانواده تحت عنوان 92 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره‌مند می‌شوند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به توانمند شدن 4 هزار و 500 نفر از افراد تحت پوشش، گفت: ارتقاء شاخه‌های فرهنگی و بهداشتی و کمک به خانواده‌های نیازمند در سطح استان مهمترین هدف امدادگران این مجموعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات