خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)استان همدان گفت: شهدا برای صداقت و امر به معروف و برپای عدل و گسترش دین مبین اسلام جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۷۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع مسئولین و کارکنان سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: شهدا برای صداقت و امر به معروف و برپای عدل و داد و گسترش دین مبین اسلام جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون فداکاری‌ها و خون شهدا است، افزود: شهادت لیاقت می‌خواهد و این لباس به تن کسی جزء اولیای خاص و بندگان مخلص خدا نمی‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)استان همدان ابراز داشت: دشمنان ما را از کشته شدن می‌ترسانند در حالی که «حبیب سپاه» سردار همدانی در وصیت‌نامه خود آورده «دشمنان نمی‌فهمند و نمی‌دانند که ما برای شهادت مسابقه می‌دهیم».

وی تصریح کرد: سرور و سالار شهیدان حسین ابن علی(ع) این درس را به ما آموخته که همه چیز را باید در راه خدا نثار کرد و خون خود را داد تا درخت اسلام سبز و بارور باشد.

رضوی‌راد خاطرنشان کرد: امام حسین(ع تا ابد درسی به عالم داد که خون بر شمشیر پیروز است و می‌شود با دست خالی و اراده الهی بر دشمنان قسم خورده اسلام پیروز شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات