خبرهای داغ:
آیت‌الله محمدی در یادواره شهدای روستای هیزج:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: اگر این یادواره ها و محافل شهدا نباشند به مرور خط و راه شهدا فراموش شده و در واقع چراغ راه را گم می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۷۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
گم نکردن راه شهدا در گرو برگزاری یادواره‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در یادواره 17 شهید روستای هیزج قهاوند راه شهدا را چراغ راه جامعه در فراز و نشیب‌ها دانست و اظهار کرد: همه باید از خون شهدا صیانت کرده و ادامه‌‌دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود:این مراسم واقعا استثنایی است و این همه عشق قابل تقدیر ، رهبر معظم انقلاب می فرمایند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و حقیقتا هم همینطور است ، اگر این یادواره ها و محافل شعر شهدا و ... نباشند شهدا به مرور از یاد می روند و اگر شهدا از یاد بروند و خط و راه آنها فراموش شود در واقع چراغ راه را گم کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: امروز امنیت کشور مرهون خون مقدس شهداست و در سایه این امنیت است .

وی گفت: سردار همدانی که همه عمر پر برکت خود را در راه نظام و انقلاب و مردم سپری کرد امروز هم برای دفاع از مردم مظلوم سوریه و حرمین شریفین پیش‌قدم شد و در خط مقدم مبارزه با گروهک‌های تکفیری قرار داشت.

محمدی اظهار داشت: سردار همدانی را اگر تکه‌تکه می‌کردند جز ولایتمداری چیزی عاید کسی نمی‌شد چرا که وی فقط در راه ولایت گام برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات