خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان از برگزاری یادواره 70 شهید دره مرادبیگ و شهید مدافع حرم محسن فانوسی در 21 آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۸۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰

هوشنگ صمدی مطلوب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان بیان داشت: برگزاری یادواره و مراسم بزرگداشت شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم نقش مهمی در انتشار و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد شهادت داشت.

وی افزود: همه باید برای ترویج رشادت ها و فداکاری های انجام شده در دوران دفاع مقدس تلاش کنند و امروز می‌توان با برگزاری یادواره ها و با استفاده از سخنران های برجسته و پیشکسوت در عرصه جهاد و شهادت این وظیفه مهم را انجام داد.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان تصریح کرد: یادواره هفتاد شهید دره مراد بیگ با محوریت شهید مدافع حرم محسن فانوسی و سخنرانی سردار اهوازیان روز پنجشنبه 21 آبان ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به شهادت شهید مدافع حرم شهید محسن فانوسی و فضای حاکم در منطقه امید است این برنامه با حضور تمامی اقشار و مردم محل با شکوه برگزار شود و سهم خود را در اثرگذاری بر مردم و به ویژه جوانان داشته باشد.

صمدی با بیان اینکه امروز دشمن همه توان خود را برای نفوذ و جنگ نرم گذاشته است، ابراز داشت: ملت ما از پشتوانه عظیمی در تمام زمینه های فرهنگی برخوردار است و با وجود شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت موجود در دفاع مقدس می‌توان سد قوی و بزرگی در برابر تبلیغات و فرهنگ‌سازی های منفی دشمن ساخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات