خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام تازه تفحص شده همزمان با هفتمین یادواره پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۳۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان صادق تمهیدی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی و دیگر شهدای همدانی مدافع حرم حضرت زینب (س) اظهار داشت: شهادت صفتی از حیات معقول است و شهدا راه سختی را برای رسیدن به آن طی و خانواده های آنها نیز سختی‌های زیادی را در این راه تحمل کردند.

وی گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام تازه تفحص شده همزمان با هفتمین یادواره پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و گرامیداشت سردار سرلشکر شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم در مسجد بزرگ این دانشگاه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان داشت: شهدا بدانند که نسل جوان کشور و دانشجویان در عصر مدرن و در این برهه حساس از تاریخ راه آنها را ادامه خواهند داد.

اظهار کرد: این مسیر پر تلاطم با حمایت، هدایت، نظارت و راهنمایی نایب بر حق مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری طی خواهد شد و این راه مانند مسیری که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش در 14 قرن پیش پیمودند، گم نمی شود و راه این شهدا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به خاکسپاری پنج شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: به لطف خداوند متعال امسال هفتمین یادوراه این شهدای عزیز با سخنرانی سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع و مداحی مداحان اهل بیت(ع) در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد.

تمهیدی گفت: در این مراسم معنوی پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده نیز حضور خواهند داشت و مراسم وداع با این عزیزان با حضور سایر اقشار مردمی و دانشگاهیان نیز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این مراسم روز چهارشنبه 6 آبان ماه 94 پس از اقامه نماز مغرب و عشاءدر مسجد فاطمه الزهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات