خبرهای داغ:

پیام سردار ابوحمزه به یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان پیامی به مناسبت برگزاری پنجمین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی استان همدان صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۶۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه به مناسبت برگزاری یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی استان همدان پیامی به این یادواره صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

هر ملتی که شهادت را یاد گرفت برای همیشه سربلند است (امام خامنه ای)

دوران دفاع مقدس گوهرهای تابناکی در سینه دارد که چون ستارگان آسمان می درخشند و با تلالو و پرتو افشانی راه بشریت را روشنی بخشیده و به جامعه حیات می بخشد.

سلام و درود به شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای مخابرات که با فداکاری و تقدیم جان خود تداوم بخش انقلاب اسلامی شدند. آنان که حاملان نفس های قدسی دفاع مقدس بوده اند و انفاس ملکوتی آن ها در بی سیم ها می پیچد و ترنم صدایشان حکایت از ارتباط الهی انسان با خدای متعال داشت.

اینجانب بر خود لازم می دانم در پنجمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان عرصه مخابرات و بی سیم چی استان همدان یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهیدان گرانقدر مخابرات را که تا آخرین قطره خون خود را نثار کردند ، گرامی داشته و از صبر، ایثار و گذشت خانواده های معظم آنان تشکر و قدردانی نمایم.

از خداوند بزرگ علو درجات برای شهیدان و سر بلندی و توفیق را برای همگان تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز خواستارم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار