خبرهای داغ:
پیام فرمانده کل سپاه به یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی همدان؛

سردار سرلشکر جعفری: تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت است.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۶۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی به یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی استان همدان که در مسجد دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد، اظهار کرد: تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت است.

در ادامه این پیام آمده است: سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خصوصا شهیدان دلاور استان همدان.

السابقون السابقونی که پیشتر و سبکتر بال معرفت گشودند و راه‌های سعادت را بر ما بازماندگان نمایاندند و در این هنگامه ادامه راه عزتمندانه شان وظیفه و تکلیف ماست.

بی‌شک مقام شهدا به قدری رفیع است که زبان‌ها و قلم‌ها از توصیف آن و چشم‌ها و دل‌ها از مشاهده و درک آن ناتوانند، همانانی که مشعل‌دار پیروزی آزادی و استقلال و شرف ملت ایران و مایه عزت اسلام عزیزند.

سلام و رحمت خدا بر خانواده معظم و معزز شهدا که ایمان صبر و بصیرتشان سینه فتنه ها و ناملایمات را در هم نوردید تا برای همیشه تاریخ این مرز و بوم «چشم و چراغ ملت» باشند.

از پیشگاه خداوند منان موفقیت و سربلندی همگان و بویژه خانواده های معظم شهیدان استان همدان را در تداوم راه نورانی شهیدان در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسلت نموده از زحمات و تلاش های ارزشمند برادران و خواهرانی که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره 200 شهید مخابرات آن استان سهیم بوده‌اند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات