خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضایی گفت: دهه پر فضیلت کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است تا جوانان با مبانی دین اسلام آشنا شوند.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۵۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

دهه کرامت نشانه مهر، محبت و وفاداری بی‌نظیر خواهر نسبت به مقام معنوی برادر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام رضائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در مراسم جشن شمیم ریحان و دختران حاج قاسم در شهر صادق آباد گالیکش گفت: پیامبران و امامان انسان‌‌هایی کامل هستند. ایشان در زمان خود و در همۀ زمان‌‌ها پیوسته برای مردم الگوهای نیکویی بودند؛ بنابراین آنان بر قله‌‌های بلند کرامت ایستاده‌‌اند.

وی اظهار داشت: وجه نام گذاری این دهه از روز اول ماه ذی‌القعده به خاطر ولادت حضرت معصومه(س) که آغاز دهه کرامت است و پایان این دهه که ۱۱ ذی‌القعده مصادف با ولادت امام رضا(ع) است تا بتوانیم از برکات این دو بزرگوار بهره مند شویم.

رضایی افزود: آغاز شدن دهه کرامت با میلاد حضرت ‌فاطمه ‌معصومه(سلام‌الله‌علیها) که به «کریمۀ اهل‌‌بیت» مشهورند، بی‌شک بر این نام‌گذاری تأثیر داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش تصریح کرد: دهه کرامت نشانه مهر، محبت و وفاداری بی‌نظیر خواهر نسبت به مقام معنوی برادر است. دهه پر فضیلت کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است تا جوانان با مبانی دین اسلام آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها