خبرهای داغ:
سردار مقداد فرمانی گفت: عمل به فرمان امام خامنه ای در تنبیه دشمن، تحمیل قدرت تهاجمی و تبیین پوشالی بودن قدرت دشمن، اجرای مطالبه مردم و نمایان کردن قدرت پوشالی دشمنان اسلام چهار هدف عملیات وعده صادق بود.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۰۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸

عملیات تاریخی وعده صادق روز در هم کوبیدن استعمار و استثمار است/ امروز ابتکار عمل دست جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار مقداد فرمانی مسئول اشراف راهبردی فرماندهی سازمان‌ بسیج مستضعفین در مراسم یادواره سردار شهید سید محمد حجازی ، شهدای کنسولگری و امنیت در گنبدکاووس گفت: عملیات تاریخی وعده صادق روز در هم کوبیدن استعمار و استثمار است. رژیم صهیونیستی کوچکتر از آن است که بخواهیم به آن پاسخ بدهیم.

وی افزود: اگر نام گذاری بشود و نشود هر روز که در تنازع حق و باطل حق جلوه کند آن روز و من یعظم شعایر اله است. امتداد تاریخی نبرد حق و باطل از ازل بوده و تا ابد هم خواهد بود لذا ما باید خود را در این مسیر در جبهه حق و اسلام قرار دهیم.

فرمانی اظهار داشت: اسرائیل فکر میکند که به فلسطین تهاجم میکند در حالی که به فرموده قرآن در دژ های خود و جبهه مقاومت محصور شده اند .این چند ساعت وعده صادق نمونه محصور شدن رژیم کودک کش صهیونیستی از عملیات های یمن و جبهه مقاومت است.

مسئول اشراف راهبردی فرماندهی سازمان‌ بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما با تمام توان تهاجمی حمله نکردیم اما کشور هایی که در مقابل تهاجم ما ایستادند با تمام توان و قدرت مقابله کردند.، در تاریخ ثبت بشود که سربازان اسلام به فرمان فرمانده و ولی فقیه خود که اسراییل باید تنبیه بشود

وی عنوان کرد: عمل به فرمان امام خامنه ای در تنبیه دشمن، تحمیل قدرت تهاجمی و تبیین پوشالی بودن قدرت دشمن، اجرای مطالبه مردم و نمایان کردن قدرت پوشالی دشمنان اسلام چهار هدف عملیات وعده صادق بود.

سردار فرمانی اذعان داشت: امروز ابتکار عمل دست جبهه مقاومت است و به لطف خدا حزب الله هم الغالبون برای مجاهدین اسلام محقق شده است. و صفت مالک اشتر علی، گوارای وجود سرداران شهید ما است که در نبرد رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها