خبرهای داغ:
حجت الاسلام نور علی اسدی گفت: جوانان دوران انقلاب ، برای انقلاب خیلی زحمت کشیدند و تا فدا کردن جان خودشان پای انقلاب ماندند .
کد خبر: ۹۵۸۴۰۷۲
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

سفر راهیان نور سفر سراسر نور و برکت است/وظیفه همه ماست تا برای حفظ این نظام و انقلاب بکوشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام نورعلی اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان در مراسم اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان اظهار داشت: این سفر یک سفر بسیار مغتنم است و سفری که سراسر نور و برکت است .

وی افزود: در گذر زمان شاید غفلت ها و تاریکی هایی در زندگی انسان ایجاد می شود و این سفر معنوی و حضور در میعادگاه شهیدان انسان را از غفلت و تاریکی ها دور نگه می دارد و باعث نورانیت دلها و زندگی می شود و از چیز هایی که دائم باید در زندگی انسان پر رنگ باشد یاد خدا و قرآن و ذکر و یاد شهداست که شهدا هم این چنین بودند که با این نورانیت به درجه رفیع شهادت دست پیدا کردند و عند ربهم یرزقون شدند .

اسدی اظهار داشت: جوانان دوران انقلاب ، برای انقلاب خیلی زحمت کشیدند و تا فدا کردن جان خودشان پای انقلاب ماندند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان تصریح کرد: این انقلاب اسلامی ما به راحتی بدست نیامده هزاران جوان برای پیروزی انقلاب خون دادند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند و امروز ما باید با بصیرت ، غیرت و همت برای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی تلاش کنیم و باید در صحنه نبرد با دشمن همانند جوانان دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس حاضر باشیم و به دشمنان جرأت نفوذ را ندهیم و در حفظ این انقلاب کوشش نمائیم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: طول مسیر و سفر شما در این چند روز آشنایی بیشتر با سیره شهدا و کسب رضای حضرت حق و شهدا باشد و با رعایت اخلاق و توجه به نماز اول وقت و انسجام بهترین لحظه ها و خاطرات را در زندگی خود ثبت نمائید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها