خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

مادران و پدران شهدا، بزرگترین ایثارگران دفاع مقدس هستند/ ما در دفاع مقدس ابهت ابر قدرت های دنیا را شکستیم

سرهنگ پاسدار حمید مازندرانی: ما در دفاع مقدس اراده ی خودمان را به استکبار جهانی تحمیل کردیم و ابهت ابر قدرت های دنیا را شکستیم
کد خبر: ۹۴۵۹۱۰۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

سرهنگ پاسدار حمید مازندرانی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: در مقابل مادران و پدران شهدای عزیز که بزرگترین ایثارگر دفاع مقدس این عزیزان هستند سر تعظیم فرود می آوریم.

وی افزود: مقطع تاریخی دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی مثل ستاره ای درخشان است و بی نظیر.

ما در دفاع مقدس اراده ی خودمان را به استکبار جهانی تحمیل کردیم و ابهت ابر قدرت های دنیا را شکستیم، در دفاع مقدس بازتعریفی از اصول جنگ به روش ناهمتراز و چاشنی روحیه جهاد، ایثار و شهادت معادلات استراتژیست های نظامی دنیا را بر هم زدیم.

مازندرانی ادامه داد: در دفاع مقدس با روحیه جنگندگی، ایثار، جهاد و شهادت و مردمی کردن دفاع در همه عرصه ها هم در جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم، دشمن را به زانو در آوردیم.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: به لطف و برکت تجربه هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی برای آزاد مردان دنیا تبدیل به یک الگوی موفق شده است، لذا بر همه واجب است ضمن گرامیداشت این قطعه تاریخی بی نظیر، با روایت درست و بیان واقعیت ها در قالب جهاد تبیین، مانع تحریف بدخواهان و کج اندیشان خارجی و داخلی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها