خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

دانش آموز بسیجی تمدن ساز گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود / باید فضای مجازی را به نفع ارزش های انقلاب مدیریت کنیم

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی گفت: کشور ایران در مکتبی قرار دارد که حق است و در مقابل این مکتب، مکتب شیطان و کفر قرار دارد که این مکتب آمریکا است.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۵۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

دانش آموزان انقلابی گل سرسبد و برجستگان سیستم آموزش و پرورش هستند/باید فضای مجازی را به نفع ارزش های انقلاب مدیریت کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا  در حاشیه مراسم «طرح یاوران ولایت» که در اردوگاه صالحین شیرآباد شهرستان خانببین در حال برگزاری است، اظهار داشت: دانش آموزان انقلابی گل سرسبد و برجستگان سیستم آموزش و پرورش و مدارس گلستان هستند و در حقیقت باید علم و بیرق پاسداری از انقلاب اسلامی را در مدرسه به دوش بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در راستای تمدن نوین اسلامی حرکت کنند، ابراز کرد: دانش آموزان باید نقش و جایگاه خودشان را در این پازل بزرگ پیدا کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: نبرد بین جبهه حق و باطل از زمان خلقت آدم آغاز شده است و دشمن قسم خورده در این جنگ به شدت پای کار است؛ ما باید با تمام توان مقابل جبهه کفر بایستیم و نابودش کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه آمریکا مکتب شیطان است، اظهار کرد: کشور ایران در مکتبی قرار دارد که حق است و در مقابل این مکتب، مکتب شیطان و کفر قرار دارد که این مکتب آمریکا است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه 50 درصد از تولدهایی که در آمریکا رخ می دهد حرامزادگی است، افزود: آمریکایی‌ها اعتقاد دارند که مردم کشورشان باید در حرامزادگی به صد درصد برسند این تفکر فرهنگ غربی است.

حسینی با تاکید بر قوی شدن در فضای مجازی ابراز کرد: باید فضای مجازی را به نفع ارزش های انقلاب مدیریت کنیم و سواد رسانه قوی در این فضا داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: امروز ماموریت اصلی ما جهاد تبیین است که درگیری و مقابله با یک جنگ ترکیبی از سوی دشمنان ماست و فعالیت های بسیج در همه اقشار باید بر اساس گفتمان جهاد تبیین باشد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها