خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی گفت: اخلاص،صداقت و امانت‌داری از ویژگی‌های شهداست.اگر جامعه بخواهد حیات داشته باشد ،باید محور آن جامعه قرآن باشد.
کد خبر: ۹۵۸۸۲۴۳
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴

شهید مهقانی شهیدی از جنس سربازان گمنام امام زمان(عج) بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی شاهرودی امشب در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید مقداد مهقانی اظهار کرد: شهید مقداد مهقانی؛شهیدی از جنس نور است و تمام وجود این شهید بزرگوار اخلاص بوده است.

رئیس سازمان بسیج روحانیون و طلاب ادامه داد: اخلاص،صداقت و امانت‌داری از ویژگی‌های شهداست.اگر جامعه بخواهد حیات داشته باشد ،باید محور آن جامعه قرآن باشد.

وی افزود: تمام موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت تبعیت از اسلام، قرآن و رهبر انقلاب است و آن زمان‌هایی که این انقلاب موفق نبوده است به‌خاطر عدم اطاعت و تبعیت‌پذیری مسئولان از رهبر انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج روحانیون و طلاب ابراز داشت: اگر جامعه‌ای بخواهد زنده، پایدار و مقتدر باشد، باید به ولایت‌مداری، قرآن و جهاد که عوامل حیات بخش جامعه است، توجه کند.

شاهرودی تاکید کرد: ما باید در زمان‌هایی که انقلاب اسلامی به ما نیاز دارد، حضور فعالی داشته باشیم و با لبیک گفتن به خون شهدا و خون شهید مقداد مهقانی و لبیک گفتن به بیانات مقام معظم رهبری حضور پرشور و پررنگی در راهپیمایی روز قدس داشته باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها