خبرهای داغ:
سردار سید ضیاء الدین حزنی گفت: ایران از لحاظ ظرفیت های طبیعی و انسانی استفاده نشده در رتبه اول جهان قرار دارد و طبق آمار جهانی 7درصد ثروت خدادادی در ایران است.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۴۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

مردم ایران گنجهای پنهانی هستند که امام خمینی(ره) آنها را کشف کرد/رسالت پاسداری ما ایجاب می کند که با مردم، برای مردم و همراه مردم باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سید ضیاء الدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه درهمایش سراسری طلایه داران اقتصاد مقاومتی در حسینیه عاشقان ثار الله گرگان گفت: همه ملت ایران اعم از آنهایی که عضو بسیج هستند و آنهایی که بسیجیان را پشتیبانی می کنند بسیجی هستند.

وی اظهار داشت: حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند: ایران از لحاظ ظرفیت های طبیعی و انسانی استفاده نشده در رتبه اول جهان قرار دارد و طبق آمار جهانی 7درصد ثروت خدادادی در ایران است.

حزنی افزود:ما باید ابتدا مشکل بیکاری ، اعتیاد و مشکل طلاق را در جامعه حل کنیم. ما بعنوان یک کشور اسلامی نباید آمار طلاقمان بالا باشد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این مشکلات حل شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه تصریح کرد: ما در سپاه باید به همه دولتها ، چه همفکر و چه غیر همفکر کمک کنیم. و باید به مردم نفع برسانیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: ما در سپاه در 16 استان در بحث مواد مخدر مسئولیت گرفتیم تا این معظل را به یک جایگاه مطلوب برسانیم ، چون ما در سرزمینی زندگی می کنیم که برای بقا و سر پا ماندن آن خونها ریخته شده است.

وی تصریح کرد: مردم ایران گنجهای پنهانی هستند که امام خمینی(ره) آنها را کشف کرد، چون هر چه ما وظایفمان را به درستی انجام نمی دهیم آنها به خوبی وظایف خود را انجام می دهند.

حزنی خاظرنشان کرد: سپاه هیچ مسئولیتی در قبال محرومیت زدایی ندارد، سپاه مسئول امنیت کشور است، اما رسالت پاسداری ما ایجاب می کند که با مردم، برای مردم و همراه مردم باشیم. برای هر کسی که دلش برای مردم می سوزد بن بستی وجود ندارد، باید هر کاری کنیم تا مشکلات مردم حل شود و مردم ما خوشحال شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار