خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی حضرت جوادالائمه (ع) هوافضای سپاه، خدمات جهادی این گروه در ایام شهادت امام صادق (ع) را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۳۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

ابراهیم کرمی مسئول گروه جهادی حضرت جوادالائمه (ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در شیراز اظهار داشت: در راستای تکریم اقشار کم‌بضاعت جامعه و حاشیه نشین شهر شیراز، گروه جهادی حضرت جوادالائمه(ع) هوافضای سپاه فارس نسبت به خدمت‌رسانی در حوزه‌ی بهداشت و درمان اقدام کرد.

وی با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور خدمات بهداشتی در حوزه‌ی دندانپزشکی، تصریح کرد: این گروه جهادی با همکاری گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور تهران و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، به ارائه خدمات رایگان در این حوزه پرداخت. 

عصب‌کشی، جراحی و ترمیم دندان، جرمگیری و دندانسازی(پروتز)، از جمله خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان در این اردوی جهادی بود که کرمی با اشاره به آن، تاکید کرد: سپاه، بازوی توانمند انقلاب اسلامی و خدمتگزار مردم در تمامی عرصه‌هاست.

وی با بیان این که سپاه، پای کار مردم است، خاطر نشان  کرد: بعد از تحقق وعده‌ی صادق موشکی توسط نیروی هوافضای سپاه، که مطالبه‌ی آحاد ملت بزرگ و شریف ایران و همچنین رهبر فرزانه‌ی انقلاب بود، با توجه به شرایط سخت درمان دندان، و نیاز مردم در مناطق کمتر برخوردار، این خدمات به مردم ارائه شد.

مسئول گروه جهادی حضرت جوادالائمه (ع) ادامه داد: این ارائه خدمت در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان فارس و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید تهرانی مقدم و شهید راه قدس سردار شهید داوود جعفری در شهر مقدس شیراز در حال برگزاریست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار