خبرهای داغ:
حجت الاسلام ترابی گفت: نماز محور تقویت جامعه اسلامی و ابزاری برای رسیدن به کمال و نزدیکی به خداوند است و می‌بایست همه در تقویت این احکام الهی به نسل جدید و جوان، تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۰۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵

نماز جمعه مظهر عزت مومنین است/همه باید در تقویت احکام الهی برای نسل جدید تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس ظهر امروز در اجتماع عظیم عزاداران سالروز شهادت امام صادق(ع) در جمع مردم گنبدکاووس در مصلی امام جعفرصادق(ع) ضمن تسلیت شهادت امام ششم شیعیان اظهارکرد: امام صادق(ع) در واپسین لحظات زندگی خود با وجود اینکه زهر و سم تمام بدنش را فراگرفته‌بود و جای سالمی در بدن نداشت، همه اهل‌بیت را جمع کرد و به آنها توصیه کرد که هیچگاه نماز را سبک نشمارند تا مورد عنایت خداوند واقع شوند.

وی تصریح کرد: نماز محور تقویت جامعه اسلامی و ابزاری برای رسیدن به کمال و نزدیکی به خداوند است و می‌بایست همه در تقویت این احکام الهی به نسل جدید و جوان، تلاش کنیم.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: نماز جماعت و نماز جمعه مظهر عزت مومنین و لازمه حفظ جامعه اسلامی و جامعه‌پردازی اسلامی که همگی آنها، مقدمه تمدن نوین اسلامی، است.

ترابی گفت: مردم مومن و انقلابی گنبدکاووس، شعائر الهی و دینی را بزرگ شمرده و تمامی مراسمات دینی و مذهبی در این شهرستان، با محوریت هیات مذهبی و تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با شکوه تمام برگزار می‌شود، که جای قدردانی دارد.

منبع:خبرگزاری فارس.گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار