خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی گفت: سنگر مبارزه امام صادق ع؛ با ظلم و ستمکارانی که پشت ریاکاری و ظاهرسازی دینی پنهان شده بودند؛ از سنگرهای اساسی این امام بزرگوار بود.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۰۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

با تاسی به مکتب امام صادق(ع) در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستاده ایم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در مراسم سوگواری امام جعفر صادق ع با حضور فرمانده سپاه ، مسئولین و اقشار مختلف مردم گفت: قصور و کوتاهی در تعظیم شعائر الله و ائمه معصومین ع "حسرت" در آخرت را برای آدمی می آورد..

قاسمی گفت: سنگر اخلاق و رفتار امام صادق ع، سنگر بازسازی اخلاق و دوری از پلیدی های انسان بود؛ که این امام همام، در این سنگر تلاش های فراوانی کرد.

امام جمعه کلاله گفت: سنگر مبارزه امام صادق ع؛ با ظلم و ستمکارانی که پشت ریاکاری و ظاهرسازی دینی پنهان شده بودند؛ از سنگرهای اساسی این امام بزرگوار بود.

وی در ادامه اظهار داشت: امام صادق ع، بر اساس حکمت و مصلحت، مدیریتی کرد که شیعه امروز منطقی ترین و اثرگذارترین در دنیا شده است؛ لذا دشمن به نبرد با این مذهب آمده است.

امام جمعه کلاله گفت: ما امروز درس بزرگی از مکتب امام صادق ع گرفته ایم؛ در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستاده ایم؛ چرا که از این مکتب، کفر به طاغوت و ایمان به خدا را آموخته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی گفت: اجتناب از طاغوت مقدمه ایمان به خدا است و امروز کسی که به دنبال اجرای سیاست های آمریکا و استکبار باشد؛ شک نکنیم؛ که او زیر پرچم طاغوت قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار