خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسدی گفت:قوام سپاه به معنویت و روحیه انقلابی و نیروهای تربیت یافته مومن ولایی و بصیر است که همین نیروهای مخلص در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند
کد خبر: ۹۵۹۵۹۸۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

وجود عقیدتی سیاسی در سپاه مایه برکات فراوان معنوی است/شهید مطهری معلم و مربی نمونه در همه عرصه‌ها بودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه فقیه سپاه گمیشان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه این شهرستان بیان داشت: وجود عقیدتی سیاسی در سپاه مایه برکات فراوان معنوی است که در جهت ارتقای معنویت دینی و افزایش بصیرت سیاسی که دو هدف مهم به سپاه است تلاش می‌نماید.

حجت الاسلام اسدی خاطرنشان کرد: قوام سپاه به معنویت و روحیه انقلابی و نیروهای تربیت یافته مومن ولایی و بصیر است که همین نیروهای مخلص در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند و در عرصه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با تمام خلوص در میدان هستند.

وی اظهار داشت: دستیابی همه این مواهب الهی که با عنایات حضرت حق تعالی متوجه این ملت و نظام مقدس می‌شود به جهت همین معنویت‌ها و ایمان و باور قلبی پاسداران انقلاب اسلامی است.

اسدی تصریح کرد: در این روز شهادت شهید مطهری که به عنوان معلم و مربی نمونه در همه عرصه‌ها بودند بهانه‌ای شد برای تجلیل از همه مربیان و هادیان که با تلاش‌های مخلصانه آنان امید است که بهترین‌ها برای کشورمان و همه ملت‌های مظلوم رقم بخورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه فقیه سپاه گمیشان خاطرنشان کرد: همانگونه که شهید مطهری با قلم و بیان در عمر با برکتشان جهاد انجام دادند ما هم بتوانیم در همان راه و مسیر گام برداریم و به عنوان مجاهد و پاسدار حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و بتوانیم جامعه را به سمت ارزش‌های الهی سوق بدهیم و با ظلم و طاغوت مبارزه نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار