خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو گفت: اگر انسان خواستار استفاده از تجربیات این شهید بزرگوار است باید به آثار و تألیفات ایشان مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۱۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

بارزترین ویژگی شهید مطهری بصیرت و مبارزه با انحرافات و کج روی ها بود/سخت‌ترین جهادها مقابله با هجوم افکار و فرهنگ‌های غلط است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و تبریک هفته معلم گفت: یکی از مسائل مهم برای حقیر و معلمین شناساندن شخصیت، خدمات و آثار این شهید بزرگوار شهید مطهری به اسلام و جامعه اسلامی و نسل جوان می‌باشد.

 یازرلو بارزترین ویژگی شهید مطهری را بصیرت و مبارزه با انحرافات و کج روی ها دانست و گفت: حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در خصوص این شهید می‌فرماید: «شهید مطهری یک مبارز در راه خدا یعنی یک مجاهد فی سبیل الله بود».

وی در ادامه تصریح کرد: جهاد انواعی دارد که یکی از سخت‌ترین جهادها مقابله با هجوم افکار و فرهنگ‌های غلط است و این است که انسان بخواهد از حق دفاع کند و شهید مطهری سال های متمادی با نگارش کتاب های خود این کار را انجام داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه دلیل موفقیت ایشان را ارتباط با خدا و اهل‌بیت (ع) دانسته و اظهار داشت: اگر انسان خواستار استفاده از تجربیات این شهید بزرگوار است باید به آثار و تألیفات ایشان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها