خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین عمارلو گفت: تعمیق معنویت باید در سپاه به جد پیگیری شود چون ماهیت سپاه معنویت و ایمان به خدا است و نباید ذره ای از آن اصل فاصله بگیرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۹۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

امر به معروف زبانی هیچ زمانی از عموم مردم ساقط نمی شود/ تعمیق معنویت در سپاه باید دائم تقویت شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌ الاسلام والمسلمین عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس در همایش وابستگان نمایندگی ولی فقیه شرق گلستان گفت: امر به معروف زبانی هیچ زمانی از عموم مردم ساقط نمی شود و کار پسندیده‌ای است که باید در اجتماع رایج شود.

وی افزود: برخی خانم هایی که برای دیده شدن کشف حجاب می کنند دچار اعتماد به نفس پایین هستند وگرنه برای دیده شدن روی توانمندی‌های خود کار می کنند.قوام دین و حیات جامعه تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر است.امر به معروف فقط شامل حجاب نیست و دامنه گسترده تری دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: کار ضد فرهنگی جامعه بشری را به عقب بر می گرداند لذا قبل از هر کاری باید کار فرهنگی و زمینه سازی کرد چرا که سمپاشی های دشمنان در قالب ایجاد شبهه باید برطرف و زمینه پاک هم در حین و قبل کار فرهنگی فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمارلو در پایان خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر نشود جای جلاد و شهید عوض خواهد شد و امر به منکر و نهی از معروف انجام خواهد شد.

امر به معروف شامل دو بخش سلبی و ایجابی است ولی امر به معروف زبانی هیچ زمانی از عموم مردم ساقط نمی شود و کار پسندیده‌ای است که باید در اجتماع رایج شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها