خبرهای داغ:
رضا روشنی گفت: یکی از ثمرات وعده صادق را بیداری دانشجویان در کشورهای غربی و امروز در قلب آمریکا دانست.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۵۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲

تکثیر بیداری اسلامی در قلب آمریکا ثمره «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛رضا روشنی مسئول فضای مجازی بسیج گلستان عصر امروز در همایش زندگی معنادار اظهار کرد: یکی از ثمرات وعده صادق بیداری اسلامی دانشجویان آمریکایی و اروپایی است همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رژیم جعلی صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید این وعده صادق بر همگان آشکار شده است.

وی تصریح کرد: وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات اخیر در جهان بود که به دستور ولایت فقیه صورت گرفت این عملیات بعد از طوفان الاقصی باعث بیداری اسلامی در جهان شد.  

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان ابراز کرد: خوشحالیم در زمانی هستیم که توانستیم هیمنه پوشالی اسرائیل را بشکنیم تک تک ما بسیجیان در این وعده صادق سهیم هستیم.  
روشنی خاطرنشان کرد: برخی از مادران و پدران ما در خانه دعا می‌کردند این دعاهای مظلومان جهان برآورده شود که موفقیت عملیات وعده صادق را محقق کرد.  

وی افزود: وعده صادق صرفا جهت تنبیه متجاوز بود نه انتقام، قدرت ایمان و همبستگی ملی در عملیات وعده صادق محقق شد.  

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی عامل بی‌ثباتی در منطقه است تا زمانی که این غده سرطانی وجود دارد منطقه در ناامنی خواهد بود.  

وی گفت: نقش ولایت فقیه بسیار حائز اهمیت است تمام رهبران دنیا به تدابیر و مدیریت رهبری ایران تبریک گفتند باید به آن ببالیم و افتخار کنیم.  

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار