خبرهای داغ:
سردار محمدسعید فاضل دادگر گفت: در راه حق و حقیقت خستگی معنا ندارد، امروز همان نقشی که مدافعان حرم در دفاع از حریم اهلبیت(ع) انجام دادند ما در مقابل عفاف و حجاب در کف میدان برعهده داریم.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

در راه حق و حقیقت خستگی معنا ندارد/امروز فضای مجازی بیشتر از مواد مخدر تاثیر می گذارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار محمدسعید فاضل دادگر فرمانده فراجا گلستان در دیدار جمعی از علمای شاخص استان گلستان با ایشان که به منظور تقدیر از نیروهای فراجا در طرح عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: در راه حق و حقیقت خستگی معنا ندارد، امروز همان نقشی که مدافعان حرم در دفاع از حریم اهلبیت(ع) انجام دادند ما در مقابل عفاف و حجاب در کف میدان برعهده داریم.

وی با اشاره به شیطنت های دشمن در فتنه 1401 افزود: بعد از فتنه 1401 دشمن به دنبال برهنگی بود و با گروههای سازمان یافته ای در ارتباط بودند که نشان از یک برنامه شوم در بحث حجاب و عفاف می داد. و الحمدلله در این جریانات دشمن به هدف خودش نرسید و همه اینها از لطف امام زمان(عج) و درایت و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب و البته در راس همه اینها اراده حضرت حق تعالی بود.

سردار دادگر با بیان اینکه در موضوع هنجارشکنی های اجتماعی برنامه های فرهنگی خوبی برگزار شد اظهار داشت: از عید غدیر سال گذشته تا کنون در جشنهای مختلف کاروان شادی راه انداختیم و ضمن اجرای برنامه های متنوع و پخش مدیحه سرایی در صورت مشاهده ناهنجاریها تذکر لازم نیز داده می شد و این برنامه بسیار تاثیرگذار بود که در بازدید سردار رادان فرمانده فراجا کشور از استان مورد رضایت نیز قرار گرفت.

فرمانده فراجا استان با تبیین گزارش عملکرد در خصوص طرح نور بیان داشت: تیم های مختلفی در بحث برخورد با بی حجابی در سطح استان فعال هستند. این طرح قرار بود برای 2 هفته اجرا شود که در اجرای آن بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در کنار ما بودند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: ما در کشور با یک کودتای فرهنگی مواجه شدیم که عمق این جریان ، عمق ریشه دوانده ای است که در خانواده ها، جامعه، آموزش و پرورش و دانشگاههای ما نفوذ کرده است. امروز فضای مجازی بیشتر از مواد مخدر تاثیر می گذارد و در این مسیر دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم از جریان انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار