خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، کاروان اردوی جهادی شهید سلیمانی به روستای قره ماخر از توابع بخش داشلی برون جهت خدمت به مردم کم برخوردار اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۳۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

اردوی جهادی تخصصی اصناف نشان از وجود ایمان و روحیه ایثار در بازاریان ما دارد / عمل جهادی و خدمت رسانی نمود بیرونی کار عقیدتی سیاسی در پیکره بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت : به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، کاروان اردوی جهادی شهید سلیمانی به روستای قره ماخر از توابع بخش داشلی برون جهت خدمت به مردم کم برخوردار اعزام شدند.

وی افزود : گروه جهادی با حضور متخصصین بازار به تعداد ۳۰ نفر از ۱۵ صنف شامل خدمات تاسیساتی، تعمیرات (یخچال،بخاری، تلویزیون،جاروبرقی،چرخ خیاطی،دوچرخه،آبگرمکن، ماشین لباسشویی) جوشکار، آرایشگر، کفاش ،نجار ،کابینت ساز، چاقوساز، شیشه بر ،ایزوگام کار،لوله کش، برقکار،پزشک عمومی ، دندانپزشک و مشاور حقوقی تشکیل شد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد: فعالیت یکروزه گروه جهادی شهید سلیمانی به همت بسیج اصناف شهرستان گنبد و حوزه مقاومت بسیج بعثت و پایگاه شهید دستغیب در روستای مرزی قره ماخر با استقبال و رضایت اهالی در این روستا برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی ضمن تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خاطرنشان کرد: آن نیرو و انگیزه خستگی ناپذیر که بسیج را در میدان اردوی جهادی و خدمت رسانی می کشاند اثر عقیدتی سیاسی در سپاه است. معنویت گنج نهفته در باور و اعتقاد بسیج و سپاه است که توانسته موانع آنها را در میدان‌های مختلف امنیت و خدمت رسانی موفق بدارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار