خبرهای داغ:
حجت الاسلام یعقوبی گفت: یکی از بحث‌های ارزشمندی که در آثار شهید مطهری بیشتر از همه نمایان است موضوع آسیب شناسی تفکر اسلامی در حوزه ایمان وعمل است.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۷۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

سعادت وشقاوت جامعه در گرو عمل است/در مکتب اسلام، ایمان از عمل جدانیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام یعقوبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آق قلا درآغازین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج در جمع کارکنان‌ در يادمان شهدای شهرستان ضمن تبریک این هفته گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است و ما امروز در آغازین روز این هفته توفیق یافتیم درمحضر شهدای خوش نامی باشیم که تمام هستی خود را برای امنیت کشور و ماندگاری اسلام ناب محمدی فدا کردند و این کشور امنیت امروز خود را مدیون تمامی این شهدا می‌داند.

 یعقوبی با اشاره به شهادت علامه شهید مرتضی مطهری افزود: یکی از بحث‌های ارزشمندی که در آثار شهید مطهری بیشتر از همه نمایان است موضوع آسیب شناسی تفکر اسلامی در حوزه ایمان وعمل است.

وی ادامه داد: می‌بینیم تمامی دشمنان اسلام عقاید مسلمانان را نشانه گرفته اند،اما برخلاف توطئه دشمنان ذات اسلام حیات بخش وزنده است.و ابعاد ایمان جامعه را در مناسبت هایی همچون شب های قدر واعتکاف می‌بینیم.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه آق قلا افزود:در مکتب اسلام ایمان از عمل جدانیست و این درآیات بسیاری از قرآن کریم ذکرشدنمونه آن "والعصر إن الإنسان لفي خسرإلا الذين آمنوا وعملوا الصالحات وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر''که خداوند سعادت وشقاوت را در گرو عمل معرفی می کند.

وی درپایان بااشاره به شخصیت والای علامه شهیدمطهری رضوان الله تعالی علیه گفت:شهیدمطهری در کتاب آزادی معنوی پنج راهکار جهت تقویت ایمان می دهد:۱_ خلوص نیت۲-تفکر۳-عبادت و ذکر۴-ریاضت قلبی ۵-تسلیم به احکام الهی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار