خبرهای داغ:
حجت الاسلام ترشیزی گفت :رسالت انبیاء الهی تزکیه نفس و تعلیم انسان ها بود، امروز این تزکیه و تعلیم در مجموعه سپاه، بر عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.
کد خبر: ۹۵۹۴۴۷۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

هفته عقیدتی سیاسی، بهترین فرصت برای جهاد تبیین در زمینه اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری است

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگلستان؛حجت الاسلام ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله در جمع کارکنان این ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی گفت: هفته عقیدتی سیاسی، بهترین فرصت برای جهاد تبیین در زمینه اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری است

ترشیزی در این دیدار اندیشه، گفتار و آثار ارزنده شهید مطهری را بیمه کننده افکار نسل جوان انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمن دانست و اظهار داشت: خلوص نیت، ایمان صادقانه و یقین سرشار از اسلام ناب محمدی (ص) موجب ماندگاری و جاودانگی اندیشه و آثار شهید مطهری شد.

وی در ادامه افزود: هفته عقیدتی سیاسی، بهترین فرصت برای جهاد تبیین در زمینه اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری است. امروز باید تفکر و اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری و تلاش های علمی و عملی ایشان در عرصه های تعلیم و تربیت، عرفان، اخلاق، فلسفه اسلامی، معرفت و بصیرت در جامعه تبیین وگسترش یابد.

حجت الاسلام ترشیزی عنوان کرد:هدایت در اعتقادات بسیج و نظارت بر مجموعه سپاه را دو وظیفه ذاتی نمایندگی ولی فقیه دانست و گفت: رسالت انبیاء الهی تزکیه نفس و تعلیم انسان ها بود، امروز این تزکیه و تعلیم در مجموعه سپاه، بر عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کلاله، به نقش و جایگاه شهید مطهری در مقابل جریان های انحرافی دهه 60 اشاره کرد و گفت: امروز دشمن و جریان تحریف همان مسیر دهه 60 را ادامه می دهد و قصد دارد واقعیت های جامعه را تحریف نماید و با تحریف و وارونه سازی حقایق و واقعیت های جامعه، نظام اسلامی را ساقط کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار