خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رجبی گفت: با تلاش بسیج کارگری مشکلات بیش از ۵۰ واحد تولیدی استان برطرف و اشتغال بیش از ۶۰۰ کارگر تثبیت شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۰۰۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

رفع موانع تولید ۵۰ کارخانه گلستان با مشارکت بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دوم علی‌اکبر رجبی  روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) اظهار کرد: کارگران در خط مقدم نبرد اقتصادی و تولید قرار دارند و به‌عنوان سربازان جنگ اقتصادی با تمام توان ایستاده و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی افزود: کارگران در دوران تحریم‌ دشمن و جنگ اقتصادی، دلسوزانه و متعهدانه در حال فعالیت هستند و تلاش ما حمایت و گره‌گشایی از مشکلات این قشر زحمت‌کش است.

رییس بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوای گلستان تاکید کرد: یکی از وظایف ما در کمیسیون تامین کارگری گلستان، حل مشکلات واحدهای تولیدی و گره‌گشایی از موضوعاتی همچون اخراج و تعدیل نیرو است.

رجبی از برپایی میز خدمت در هفته کار و کارگر خبر داد و گفت: در میزهای خدمت، مشکلات کارگران با حضور مدیران مرتبط از نزدیک بررسی می‌شود، همچنین سرکشی از واحدهای تولیدی، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کارگران و تولیدکنندگان، کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های ما در هفته کار و کارگر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها