خبرهای داغ:
سرهنگ علیرضا شاه حسینی گفت :جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به قدرت الهی‌ و با باور کردن قدرت حضور مردم، از هیج قدرتی در دنیا هراس ندارد و همه، اراده و اقتدار مردم و نيروهای مسلح را در سطح بین‌المللی شاهد بودند.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۹۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

دیدار جمعی از دختران خانواده‌ شهدا و جانبازان دبیرستان شاهد رامیان با فرمانده سپاه شهرستان رامیان

به گزارش خبر گزاری بسیج گلستان :‌ به مناسبت پیروزی غرورآفرین وعده صادق و سالروز شکست حمله‌ آمریکا به ایران در طبس، جمعی از دانش‌آموزان خانواده‌های شاهد و جانبازان دبیرستان شاهد دخترانه رامیان با فرمانده سپاه سرهنگ پاسدار علیرضا شاه‌حسینی دیدار کردند.

در این دیدار، سرهنگ شاه‌حسینی ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین وعده‌ صادق، به بیانات امام خامنه‌ای اشاره‌ کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به قدرت الهی‌ و با باور کردن قدرت حضور مردم، از هیج قدرتی در دنیا هراس ندارد و همه اراده و اقتدار مردم و نيروهای مسلح را در سطح بین‌المللی شاهد بودند.

فرمانده سپاه رامیان عملیات وعده صادق را بسیار پر برکت دانست و افزود: دل مردم منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه از این عملیات شاد شد و محاسبات و نقشه‌های دشمنان ما نیز به هم ریخت.

سرهنگ شاه حسینی در پایان به معضلات اجتماعی و فرهنگی به ویژه در موضوع عفاف و حجاب پرداخت و گفت: بهترین اقدام شما بانوان و خواهران گرامی، توجه به وصیت شهدا یعنی حفظ حجاب و پشتکار در تحصیل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها