خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: این اتفاق بزرگ یعنی عملیات وعده صادق فقط در حکومت ولی فقیه شکل می‌گرفت. یعنی اگر انقلاب اسلامی بود ولی ولایت فقیه نبود کسی جرات چنین کاری را نداشت.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۸۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

عملیات وعده صادق فقط در حکومت ولی فقیه شکل می‌گرفت/مردم ما گول دسیسه های دشمن را نخواهند خورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در دیدار برخی از مسئولین ادارات استان با ایشان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عملیات وعده صادق اگر ما خیلی خوشحالیم، از این بابت است که رهبری شجاع و دوراندیش داریم.

وی افزود: ما هر چه داریم از علما داریم و تصمیم این عملیات بزرگ بر عهده یک روحانی بود که با تصمیم درست و انجام این عملیات قلب مردم را شاد کرد و او کسی نبود جز رهبر معظم انقلاب.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: منافقین و گول خورده های فتنه ۱۴۰۱ باور کرده بودند که نظام ما زمستان ۱۴۰۱ را نخواهد دید، اما دیدند که مردم با بصیرت ما با رهبری رهبر معظم انقلاب گول این دسیسه ها را نخوردند و تمامی نقشه های آنان با شکست مواجه شد.

وی اذعان داشت: این اتفاق بزرگ یعنی عملیات وعده صادق فقط در حکومت ولی فقیه شکل می‌گرفت. یعنی اگر انقلاب اسلامی بود ولی ولایت فقیه نبود کسی جرات چنین کاری را نداشت.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان عنوان کرد: بحث طرح عفاف و حجاب بازتاب خیلی خوبی در جامعه داشت و همه با هم بای دست به دست هم بدهیم تا این طرح با قوت ادامه داشته باشد چون دشمن دائما برای فساد و بداخلاقی فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها