خبرهای داغ:
حجت الاسلام بابا محمدی گفت: قرآن حبل الله المتین است و خدا به وسیله قرآن با انسان سخن می گوید بنابراین باید در قرائت قرآن کوشا باشیم.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۹۱
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

ختم قرآن در ماه مبارک رمضان از بهترین اعمال و خیرات است/قرآن حبل الله المتین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام بابا محمدی «امام جمعه نگین شهر»صبح امروز در آیین اختتامیه برنامه‌های قرآنی سپاه آزادشهر با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: همه انسان‌ها در این ماه مبارک مورد عنایت خداوند هستند و همه باید تلاش کنیم که در این ماه از ساعات و دقایق به نحوه احسنت استفاده کنیم .

بابا محمدی عنوان کرد: یکی از دلایل عظمت این ماه مبارک، نزول قرآن است و به همین دلیل است که در میان روزها و شب های ماه رمضان، شب های قدر از جایگاه ویژه ای برخوردارند و قدر عظمت این ایام به دلیل نزول قرآن است.

امام جمعه نگین شهر ادامه داد: لطف و عنایت خدا بر ما به قدری فراوان است که باید از خداوند متعال استمداد بجوییم که ما را در این ماه مبارک در زمره مهمانان خاص خود قرار دهد و از ماه رمضان خارج نشویم مگر اینکه غفران و رشد و کمال معنوی را از خداوند متعال گرفته باشیم.

وی بیان کرد: ختم قرآن در ماه مبارک رمضان از بهترین اعمال و خیرات است و بهترین راه رسیدن به کمال، صحبت با خدای متعال و رسیدن به مقامات الهی است.

بابا محمدی تصریح کرد: قرآن حبل الله المتین است و خدا به وسیله قرآن با انسان سخن می گوید بنابراین باید در قرائت قرآن کوشا باشیم.

امام جمعه نگین شهر ادامه داد: امام خمینی(ره) هر روز به قرائت قرآن می پرداختند و در ماه رمضان 10 دوره قرآن ختم می کردند و هرگاه قرآن می خواندند به نحوی جذب کلام خدا می شدند که متوجه اطراف خود نبودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار