خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار علی خالقی گفت: طوفان الاقصی ضربات جبران ناپذیری در بخشهای مختلف اقتصادی ،اجتماعی و امنیتی و هویتی به اسرائیل وارد کرد که رهبر معظم انقلاب از آن بعنوان شکست غیرقابل ترمیم یاد کردند.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۶۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

طوفان الاقصی جز شکست و رسوایی برای اسرائیل چیز دیگری نداشت/ترور فرماندهان مقاومت از سر استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دوم پاسدار علی خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا در نشست بصیرتی در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه نینوا در حسینیه غدیر این ستاد ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، با اشاره به شخصیت ممتاز شهید زاهدی گفت: از ویژگیهای برجسته شهید زاهدی ولایتمداری، اخلاص ، ساده زیستی و تقوا این شهید بود و حقیقتاً شهید زندگی کرد و به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: طوفان الاقصی ضربات جبران ناپذیری در بخشهای مختلف اقتصادی ،اجتماعی و امنیتی و هویتی به اسرائیل وارد کرد که رهبر معظم انقلاب از آن بعنوان شکست غیرقابل ترمیم یاد کردند. که رژیم صهیونیستی و آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر این مساله و جبران شکست های خود اقدامات جنایتکارانه گسترده ای برای ترمیم خسارت های خود انجام دادن که بمباران بیمارستان المعمدانی و اخیر در بیمارستان شفا از نمونه های آن است که جز شکست و رسوایی و بی حیثیتی دستاوردی برای آنان نداشته است.

خالقی افزود: رژیم صهیونیستی به دلیل اینکه به هیچ کدام از اهداف و منظورهای خود در بازسازی هیبت و حیثیت برباد رفته ی خود دست پیدا نکرده و به دلیل ماهیت استکباری اش و به دلیل عملکرد بسیار خوب جبهه مقاومت در برابر آن ، در یک بن بست راهبردی گرفتار شده است.
معاون سیاسی سپاه نینواتصریح کرد: به زعم کارشناسان اقتصادی، رژیم کودک کش اسرائیل علیرغم پشتیبانی های فراوان مالی و حقوقی بین المللی از سوی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا ، بالغ بر 100 میلیارد دلار خسارت دیده است.

وی عنوان کرد: با وقوع عملیات بزرگ و معجزه آسای طوفان الاقصی دو عنصر مهم و حیاتی مادی و روانی امنیت اسرائیل یعنی دستگاه اطلاعاتی و ارتش و عنصر روانی امنیت به شدت دچار آسیب شده است و احساس ناامنی و ناامیدی و بی اعتمادی به دستگاه های امنیتی در بین ساکنان سرزمین های اشغالی افزایشی است و سبب سرخوردگی عمومی شده است.

خالقی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل اهداف و راهبرد های مختلفی را در غزه برای خود مشخص و اعلام کرده بودند ، خاطرنشان کرد: سران رژیم موقتی صهیونیستی از همان ابتدای حملات راهبرد ها و اهدافی همچون حذف حماس و آزادی اسرا را برای خود مشخص و اعلام کرده بودند که با گذشت 6 ماه از جنگ و ارتکاب جنایات و نسل کشی در غزه به هیچ کدام از آنهت دست پیدا نکردند.

خالقی: ترور فرماندهان مقاومت از سر استیصال و درماندگی اسرائیل و به زعم خود برای دستاورد سازی و بازسازی هیبت پوشالی خود است که نتیجه ای جز بالندگی و رویش های جدید در جبهه مقاومت و اضمحلال بیش از پیش رژیم صهیونسیتی را در پی نداشته و نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار