خبرهای داغ:
بهرامی خبر داد

برگزاری پویش حمایت از ایتام و نیازمندان طی ماه رمضان در روستای آبرومند

همدان-مسئول گروه جهادی پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) آبرومند بهار از برگزاری پویش حمایت از ایتام و نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان در این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۶۸
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن آرزوی قبولی طاعات به اقدامات خداپسندانه و خودجوش گروه جهادی پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند طی ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین اقدامات برگزاری پویش حمایت از ایتام و نیازمندان در ماه رمضان الکریم با واریز ۱۴ میلیون تومان به حساب نیازمندان و ایتام در روستای آبرومند بود.

وی توزیع گوشت قربانی و مرغ و غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی، افطاری به ایتام در قالب اهدای پول نقد، توزیع پوشاک بین نیازمندان، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای یک ماه افطاری و یک سحری ۸۰۰ نفری در طول ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت‌های این پایگاه برشمرد.

مسئول گروه جهادی پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) آبرومند بهار بیان کرد: همچنین کمک‌های نقدی برای تعمیر موتور آب آموزشگاه صدرا آبرومند نیز جمع آوری و به مدیر مدرسه تحویل داده شد.

وی با اشاره به برگزاری پویش حمایت از ایتام و نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان در روستای آبرومند بخش مرکزی شهرستان بهار اظهار کرد: در آخرین لحظات پایانی ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خدا هرآنچه در توان داریم باید از روز‌های باقی مانده بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار