خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضائی گفت: روز جهانی قدس از مهم‌ترین شاهکارهای امام خمینی (ره) بود و طوفان الاقصی نیز مسئله فلسطین را به یک موضوع جهانی تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۳۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹

روز قدس نقطه عطف و کانون حمایت مسلمانان  جهان از فلسطین است

حجت الاسلام رضائی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گالیکش گفت: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عطف و کانون حمایت مسلمانان از فلسطین است.

وی افزود: فلسطین در این سال‌ها و در عین مظلومیت، جایگاه خود را حفظ کرده است، در این شرایط وظیفه علما به‌عنوان سکان‌داری دین مردم این است که قضیه فلسطین را با نگرشی جدید به مردم عرضه نمایند و با پشتوانه قرآن کریم تلاش کنیم فلسطین آزاد شود.

رضایی گفت: امروز هیچ جناح سیاسی در هیچ کشوری نمی تواند فلسطین و جنایات جنگی در غزه را نادیده بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش اظهار داشت: روز جهانی قدس از مهم‌ترین شاهکارهای امام خمینی (ره) بود و طوفان الاقصی نیز مسئله فلسطین را به یک موضوع جهانی تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: بصیرت به مفهوم جداکردن مسیر سعادت و شقاوت است و بصیر کسی است که خود قدرت تحلیل دارد و به دیگران در تجزیه‌وتحلیل موضوعات کمک می‌کند. آنچه ما وظیفه داریم این است موضوع فلسطین را به مردم تبیین کنیم و مردم را در مسیر آرمان فلسطین هدایت کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های گسترده و سناریوهای متعدد استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در منحرف کردن افکار عمومی جهانیان از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، فلسطین همچنان مسئله اصلی و محوری و استراتژیک جهان اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار