خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان از برپایی نمایشگاه فرهنگی طریق القدس در گرگان خبر داد و گفت: روز قدس روز بیداری جهان است و به فضل خدا اکنون شاهد اضمحلال رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل هستیم.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۹۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

نمایشگاه فرهنگی طریق القدس در گرگان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ پاسدار محمود علیخانی عصر امروز با گرامیداشت روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: نمایشگاه فرهنگی طریق القدس به همت قرارگاه فرهنگی سپاه گرگان، قرارگاه اجتماعی سپاه، بسیج جامعه زنان، بسیج ادارات و بسیج جامعه پزشکی شهرستان گرگان در میدان شهرداری این شهرستان در روز قدس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فرهنگی طریق القدس در قالب هفت غرفه فعالیت می‌کند، ابراز کرد: غرفه نقاشی با محوریت نونهالان، جورچین شهدای محور مقاومت و شهدای غزه و غرفه نسل سلیمانی ویژه کودکان در این نمایشگاه برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه می‌توان به غرفه همپای طوفان اشاره کرد که افراد در این غرفه با شهدای غزه، شهدای هسته‌ای و شهدای محور مقاومت که توسط اسرائیل کودک‌کش به شهادت رسیدند انس بگیرند.
علیخانی از برپایی غرفه نسل سلیمانی ویژه کودکان خبر داد و افزود: از دیگر غرفه این نمایشگاه می‌توان به غرفه سلامت و خدمات پزشکی و همچنین غرفه آتلیه قدس اشاره کرد که مردم به صورت فردی یا خانوادگی با تمتال حاج قاسم عکس یادگاری می‌گیرند.
وی با بیان اینکه اسرائیل روزهای پایانی عمرش را سپری می‌کند، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند عمر اسرائیل رو به اتمام است و روز به روز شاهد شکوفایی و بیداری اسلامی در جهان هستیم به گونه‌ای که در شهرهای غربی و اروپایی نیز بیداری اسلامی مشهود است.
به گزارش بسیج، فلسطینی‌ها درس بزرگی به ما دادند سازش با ظالم راهی برای رسیدن به امنیت و آرامش نیست تحولات اخیر در فلسطین باعث نمایان شدن این حجم از توحش رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل و قدرت جبهه مقاومت قهرمان را آشکار کرد.
ملت فلسطین می‌داند جز با جهاد نمی‌تواند به اهدافش دست پیدا کند فلسطینیان ثابت کردند که قدرت اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است و این دست‌وپا زدن‌ها فقط آنها را سریعتر به سمت نابودی پیش می‌برد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار