خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار حسن میرعرب گفت: جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان است؛
کد خبر: ۹۵۸۹۴۳۹
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

امروز مساله فلسطین درد مشترک تمام آزادیخواهان دنیاست

سرهنگ پاسدار حسن میرعرب مسئول بسیج ورزشکاران سپاه نینوا در آستانه روز جهانی قدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان است؛ حرکتی که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و آینده نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.

وی اظهار داشت: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه ای، عربی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه درد مشترک تمام آزادیخواهان دنیاست.

میرعرب افزود: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم و برای حمایت از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین آماده می شویم؛ که رژیم غاصب صهیونیستی در پی اقدامات وحشیانه هتک حرمت به بانوان وکشتاربی سابقه کودکان مظلوم غزه وهدف قراردادن ساختمان کنسولگری ایران که نقض آشکارقوانین بین المللی را مرتکب شده است.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه نینوا تصریح کرد: از این رو از عموم مردم ولایتمدار وشهیدپروراستان گلستان به ویژه جامعه ورزشی دعوت می کنیم تا امسال نیز در این روز سرنوشت ساز، بیدارگر و ظلم ستیز؛ پرشور و باشکوه تر از همیشه مشارکت نموده، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار