خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس

همدان-سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۰۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

« فلسطین پاره تن اسلام است » حضرت امام خمینی (ره)

قدس شریف در تاریخ درخشان امت اسلامی نماد وحدت و یکپارچگی است، روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام خمینی(ره)، بزرگ پرچمدار نهضت اسلام ناب محمدی (ص)، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت ، یکپارچگی و قدرت مسلمانان برخود می‌لرزد.

قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان ایستاده و با صلابت همچون گذشته خاری در چشمان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی است .

حریم امن الهی امروز همان گونه که نمادی از سنگر مبارزه مظلومان در برابر ستمکاران است، به همان میزان تبدیل به نماد نمایش وحشی گری، ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی بر علیه مردم بی دفاع غزه شده است؛ بر این اساس است که هر فرد آزاده‌ای در سراسر جهان بر خود واجب می داند که با فریاد حق طلبی در برابر این ظلم آشکار، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند .

شکی نیست که تعدی رژیم نامشروع صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بر سرعت نابودی این رژیم ددمنش خواهد افزود و با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مبنی بر نابودی رژیم نحس صهیونیستی در آینده‌ای نه چندان دور، و با میدان‌داری جوانان مومن و انقلابی، پایان فتنه صهیونیستی رقم خواهد خورد و حلاوت آزادی قدس مظلوم کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد .

جا دارد در این روز بزرگ، یاد بزرگ شهید بین المللی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران مظلومش در دفاع از حریم ولایت و دفاع از مردم مظلوم غزه، با حضور پر شکوه مردم ولایی در راهپیمایی روز قدس را گرامی بداریم و تاکید نماییم اجازه نخواهیم داد که جای خالی رزمندگان بی‌ادعایی که با خون خویش حمایت از اصول انقلاب را رقم زدند، حضور همیشگی شان در راهپیمایی‌ها خالی بماند، که همه ما سربازان قاسم سلیمانی هستیم.

ما اصحاب رسانه استان همدان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر عهد و پیمان خود با مردم مظلوم فلسطین می‌مانیم و با بیزاری جستن از رژیم غاصب صهیونیستی، چشم به اوامر مقام عظمای ولایت و فرمانده کل قوا دوخته ایم تا تار و پود این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و با حضور در آئین راهپیمایی روز جهانی قدس وانعکاس زیبای این حماسه عظیم همچون سال‌های گذشته حمایت خود را از آرمان فلسطین مظلوم اعلام نماییم .

در خاتمه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه‌دار و با درود بیکران بر روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمة الله علیه)، ملت خداجو و ظلم ستیز استان همدان را به حضور پرشکوه در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت می‌نماییم تا بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات این خطه انقلابی رقم بزنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار