خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس

همدان- سازمان بسیج اساتید استان همدان طی بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرده و از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۹۸
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اساتید استان همدان طی بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرده و از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:                                                          

بِسمِ اللهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم

سُبْحانَ الَّذِی أَسْرى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى، الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ، لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (سوره اسراء آیه ۱)

سلام و درود بر روز جهانی قدس، سلام بر خمینی کبیر، بزرگ معمار روز قدس، سلام بر سلیمانی، سردار رشید قدس، سلام بر محور مقاومت و درود بر شهیدان غزه!

نزیک به 6 ماه از تجاوزات بی‌سابقه رژیم جنایت‌کار رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه می‌گذرد و این رژیم در نهایت درماندگی در برابر جبهه مقاومت از هیچ شرارتی علیه مردم بی‌دفاع غزه دریغ نکرده و آشکارا کنوانسیون‌های بین‌المللی و هنجارهای دیپلماتیک را نقض می‌کند و بار دیگر ذات و چهره پلید این رژیم آپارتایدی را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشته شده است.

این اولین جنایات این رژیم نیست و بیش از هفت دهه است که از آغاز اشغال فلسطین توسط رژیم اسرائیل می‌گذرد و هر روز به جنایات این رژیم افزوده می‌شود و تاکنون جنایات بسیاری را مرتکب شده‌اند که به هیچ عنوان از یاد و خاطره جهانیان پاک نخواهد شد. اما حمله به بیمارستان شفاء، شکنجه، هتک حرمت و کشتار زنان فلسطینی محبوس در این بیمارستان به عنوان یک عمل فراشیطانی و کثیف بوده و به عنوان نقطه تاریک و متعفن دیگری در سیاهه جنایات ضد بشری این رژیم شیطانی و هم‌دستان آن خواهد بود و هیچ توجیهی برای این جنایت کثیف یافت نخواهد شد.

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است. روز جهانی قدس، روز وحدت و یکپارچی امت اسلامی است؛ روز دعوت به اتحاد جوامع و کشورهای اسلامی در برابر تعدی‌های رژیم اشغالگر، متجاوز، ظالم و کودک‌کش صهیونیستی است. این روز، روز صف‌بندی حق علیه باطل است. روز قدس، روز پشیمانی رژیم صهیونیستی از طوفانی بزرگتر از طوفان الاقصی؛ این بار طوفانی سهمگین از جنس وحدت جامعه اسلامی است.

روز قدس امسال با شهادت سردار زاهدی و همرزمانش همراه شده است؛ مطابق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مردان دلاور کشور عزیزمان رژیم صهیونیستی را از جنایتی که انجام داده پشیمان خواهند کرد. بسیج اساتید همدان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهدای گرانقدر به مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، خانواده‌های معظم و همرزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم و از هر گونه همکاری در همه جبهه‌های رزم علیه استکبار جهانی دریغ ننموده و اعلام آمادگی کامل می‌نماید تا به آنان شکست سهمگینی را بچشاند.

بسیج اساتید استان همدان ضمن دعوت از آحاد ملت عزیز و خصوصا دانشجویان و اساتید محترم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، امیدوار است با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال ندای مظلومیت مردم فلسطین را تا احقاق حق قانونی آنان و برچیده شدن رژیم صهیونیست و حامیان آنان فریاد بزنند و به دریای وحدت قدسیان بپیوندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار