خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: مردم در روز قدس رؤیاهای دشمنان را نابود می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۰۰
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

مردم گلستان در روز قدس رؤیاهای دشمنان را نابود می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، سرهنگ پاسدار محمود علیخانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج اظهار کرد: رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال انزواست و مردم ولایی و انقلابی گلستان با حضورشان در راهپیمایی روز قدس تمام رؤیاهای دشمنان را نابود می‌کنند. 

وی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را بسیار بااهمیت خواند و ابراز کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یعنی مبارزه مستقیم با استعمار و صهیونیسم است. 

وی مسئله فلسطین را یکی از موثرترین اهداف جمهوری اسلامی و انقلاب در روابط بین‌الملل و جهان اسلام برشمرد و گفت: نپذیرفتن اسرائیل و تقابل با این رژیم کودک‌کش از پیش از انقلاب تاکنون به عنوان یک مولفه اساسی و ذاتی برای نهضت اسلامی به شمار می‌آید که امامین انقلاب اسلامی نسبت به آن هشدار دادند.

علیخانی با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله نخست جهان اسلام است، اظهار کرد: امروز خط مقدم ما فلسطین است، فلسطین نه تنها پاره تن جهان اسلام است بلکه با توجه به قضایای اخیر «عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی» اکنون پاره تن ملت‌های آزاديخواه جهان است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: مردم ولایی و شهیدپرور استان گلستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با یک خیزش انقلابی به میدان خواهند آمد و حمایت تمام قد خود را از ملت مظلوم فلسطین و غزه را به جهانیان نشان می‌دهند. 

انتهای خبر/*

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار