خبرهای داغ:
فرامرز دیلم کتولی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است، گفت: مردم شهرستان مینودشت در آخرین جمعه ماه رمضان پرچم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه را به اهتزاز درمی‌آورند.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۸۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

مردم در روز قدس پرچم حمایت از فلسطین را به اهتزاز درمی‌آورند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ فرامرز دیلم کتولی فرماندار مینودشت در گفتگو با خبرگزاری بسیج با گرامیداشت لیالی قدر و شهادت امام علی «ع» اظهار کرد: قلوب امتهای اسلامی به سمت فلسطین و مردم مظلوم غزه است و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با افتخار پرچم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه به اهتزاز درمی‌آوریم.

وی روز قدس را روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر دانست و تصریح کرد: روز قدس روزی است که به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی «ره» برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر قدس نامگذاری شده است.

دیلم کتولی روز قدس را نماد وحدت بین مسلمانان در برابر ظلم و ستم برشمرد و افزود: در آخرین روز ماه مبارک رمضان شاهد راهپیمایی بزرگ روز قدس با حضور پرشور مردم روزه‌دار و مسلمان هستیم و این روز به عنوان نمادی از وحدت و انسجام امت اسلام در برابر ظلم و ستم شناخته می‌شود.

فرماندار مینودشت خاطرنشان کرد: روز قدس هدیه‌ای از جانب امام خمینی «ره» است که قدس و فلسطین را در اولویت توجهات جهان اسلام قرار داد.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار