خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسحاق احمدی گفت: ماه رمضان ماهی است که رحمت واسعه ی الهی از شدت رحمت پروردگار رحمان و رحیم، سرریز شده و همگان از خوب و بد و از مقرب و عاصی همگان را در بر میگیرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۶۳
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

ماه رمضان ماه رحمت و برکت و مغفرت و افضل الشهور است

حجت الاسلام اسحاق احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرگز در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و مغفرت و افضل الشهور است. ماهی ست که رحمت واسعه ی الهی از شدت رحمت پروردگار رحمان و رحیم، سرریز شده و همگان از خوب و بد و از مقرب و عاصی همگان را در بر میگیرد.

وی افزود: یکی از شؤون شگرف این ماه عظیم در آن است که ظرف نزول کلام وحي که مسمي به قرآن ميباشد قرار گرفته و صد البته هر ظرفی قابلیت این مظروف قدسی و عرشي را ندارد و این، از عظمت و جلالت شهر رمضان الکريم است.

احمدی اظهار داشت: حال این ماه رحمت با این بلندای مکانت، در صدف وجودي خود، مروارید لیله القدر را جای داده و مؤمنان را به تماشای آن فرا خوانده است و پروردگار مؤمنان نیز با ندای "و ما ادارک ما لیله القدر" به آن اشاره نموده و عظمت وجودی آن را به رخ کشیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرگز تصریح کرد: باشد که به دعای انسان کامل و ولی تام، امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، از این لیالی عرشي، بهره مند گشته و در مسیر بندگی و عبودیت، طعم شیرین " عرف ربه" را چشیده و به قدر وسع خویش، سیر افاقي و انفسی نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار