خبرهای داغ:
سردار امیری خبر داد

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس یزد و همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۴۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران از کشف  ۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر تریاک خبر داد و اظهار کرد: این عملیات با تلاش‌ها و اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر با دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو نیسان در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و استان یزد انجام شد.

وی بیان کرد: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به استان همدان می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال یک محموله سنگین کرده که در یک عملیات ضربتی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان یزد خودرو نیسان حامل مواد را در شهرستان بافق، شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: از داخل خودرو مقدار ۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر تریاک  با لفافه کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر و یکدستگاه خودرو نیسان  نیز توقیف و متهم  با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند در دست اقدام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار