خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: دشمنان با هجمه تبلیغاتی و رسانه ای برای ذهن و اراده فرزندان ما برنامه دارند و در این مسییر نقش خیرین متدین و جامعه نخبگانی در جایگاه خواص جامعه بسیار ارزشمند و اثرگذار است.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۲۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در جلسه خیرین شهرستانی گفت : سلامت،مشارکت و امنیت در انتخابات اتفاق مبارکی بود که با هدایتگری رهبری معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم تحقق یافت.

وی افزود: از مشارکت خیرین که جریان سازی برجسته ی انقلاب اسلامی یعنی راهیان نور را یاری رساندند سپاسگزارم. وظیفه ماست که فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در راه خدای متعال از دوران طلایی دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل نماییم.

 حسینی یادآور شد: ریشه راهیان نور بعد از جنگ احد و رهسپاری بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها بر مزار شهداء و زنده نگه داشتن یاد افتخار آفرینان اسلام آغاز گردید.

فرمانده سپاه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در دورانی که دشمنان با هجمه تبلیغاتی و رسانه ای برای ذهن و اراده نوجوانان و جوانان ما برنامه دارند و از انجام هیچ هزینه هم فروگذار نیستند ، نقش خیرین متدین و جامعه نخبگانی در جایگاه خواص جامعه بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار