خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) از دیدار با یکی از فعالین امور مذهبی و فرهنگی در روستا با حوزه فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۰۶
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه سال جدید و با هدف هماهنگی و سازماندهی برنامه ها در پایان سال و سال نو، جلسه ماهانه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه برگزار شد.

اکبر رهایی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما ما اظهار کرد: نشست اعضای شورا پیرامون جمع بندی امور، ارائه گزارش کار کارگروه ها و عنوان نظرات اعضا برای شروع سال جدید تشکیل شد.

او افزود: دیدار و تقدیر از تقی رهایی از بسیجیان و فعالان امور مذهبی و فرهنگی در روستا با حضور محمدجواد عبداللهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) و اعضای شورا پایگاه انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: برپایی گشت شبانه و محله محور بسیج توسط بسیجیان در قالب دو تیم چهار نفره با هدف برقراری امنیت و آرامش در روستا، از ساعت بیست و یک الی بیست و سه و سی دقیقه و از ساعت بیست و چهار الی دو و سی دقیقه بامداد از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار