خبرهای داغ:
عضو گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از نظافت مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه به مناسبت هفته مساجد و اهدای کمک های مومنانه به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۳۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه ماه پر خیر و برکت رمضان، کمک های جهادی و مومنانه به همت جهادگران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در حال انجام است.

سمیه ادهم عضو گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماهی است که خداوند بندگان را به مهمانی خود دعوت کرده و خداوند میزبان بندگان بوده و از آنها پذیرایی خواهد کرد.

او افزود: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کمک‌های مومنانه و مواسات در کشور راه اندازی شده که این کار طبق دستورهای ائمه اطهار طراحی شده است و ماه مبارک رمضان بستری برای اعطای این کمک‌ها به نیازمندان خواهد بود.

عضو گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه ادامه داد: در این راستا مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال به بیمار نیازمند توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد اهدا و مبلغ 5 میلیون ریال با هدف کمک به مردم مظلوم غزه جمع آوری و به حساب موردنظر واریز شد.

ادهم یادآور شد: همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان جمعی از بسیجیان پایگاه با همسر شهید علی‌اصغر کلامی دیدار کردند.

او با اشاره به به اهمیت کاشت نهال در رشد و آبادانی گفت: کاشت ۱۱ نهال در روستای دهاقین توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد پایگاه انجام شد.

عضو گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه تصریح کرد: به مناسبت هفته مساجد، نظافت مسجد امام حسن مجتبی (ع) توسط خواهران و گروه جهادی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) انجام گرفت.

گفتنی است جشن استقبال از ماه مبارک رمضان با اجرای سرود، نمایش و مسابقه در حلقات صالحین نوجوانان و کودکان کانون الهادی (ع) پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان انجام و از کودکان و نوجوانان تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار