خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه گفت: ايجاد رقابت سالم در بين بسیجیان و پر كردن بخشي از اوقات فراغت آنان از اهداف برگزاری برنامه های ورزشی در پایگاه است.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۸۹
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، برنامه ها و مسابقات ورزشی به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه فعالیت های ورزشی نوجوانان و جوانان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اجراي فعاليت هاي ورزشي، همگاني نمودن امر ورزش در بسيج با جهت گيري جذب فراگير، تقويت آمادگي جسماني و صيانت اخلاقي نوجوانان و جوانان دانش آموز از اهداف برپایی برنامه های ورزشی است.

او افزود: حفظ و انسجام بسيجيان دانش آموز با بهره گيري از ابزار ورزش و ارتقاء نشاط روحي و جسمي آنان، ايجاد رقابت سالم در بين بسیجیان و پر كردن بخشي از اوقات فراغت آنان، ايجاد انگيزه براي حضور دانش آموزان در برنامه از تاثیرات برپایی این برنامه ها می توان برشمرد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه ادامه داد: برنامه های ورزشی در پایگاه به صورت روزانه و با استقبال خوبی در رشته های فوتبال دستی، ایرهاکی، پینگ پونگ و پی اس برگزار می شود.

گفتنی است تمرین گروه نمایش پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه برپا و جلسه هفتگی تعدادی از هیئت امنای مسجد ولی عصر (عج) سرخه و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) تشکیل شد.

برگزاری جلسه هفتگی قرائت قرآن با حضور رضا جندقی در این مسجد با حضور تعدادی از جوانان و نوجوانان مسجدی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار