خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار باقر رحمانی گفت: بسیج و سپاه توانستند در کنار سایر دستگاه ها در زمینه آموزش گله داری ، ویزیت ، واکسیناسیون و توزیع داروی رایگان به عشایر و دامداران عزیز قدم خوبی بردارند.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۲۰
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

در رزمایش بزرگ دامپزشکی حدود 20هزار راس دام واکسیناسیون شدند/ عشایر بازوان پرتوان و حافظ امنیت مرزی و غذایی ملت هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در رزمایش بزرگ جهاد دامپزشکی در مناطق عشایری صفر مرزی و مرتع چوپانجیق شهرستان گنبدکاووس گفت : یکی از عرصه هایی که بسیج خودش را مکلف کرد با همت سازمان بسیج عشایری، بسیج دامپزشکی و بسیج سازندگی خدمت رسانی به عشایر غیور است.

وی افزود : بسیج و سپاه توانستند در کنار سایر دستگاه ها در زمینه آموزش گله داری ، ویزیت ، واکسیناسیون و توزیع داروی رایگان به عشایر و دامداران عزیز قدم خوبی بردارند.

سرهنگ پاسدار باقر رحمانی عنوان کرد : عشایر بازوان پرتوان و حافظ امنیت مرزی و غذایی ملت هستند. امروز در این رزمایش با حضور 35 گله دار حدود 20هزار راس دام واکسیناسیون شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا یادآور شد : در 11 اسفندماه برخلاف خواست دشمنان ،مردم انقلابی پای آرمانها بودند و طراحی گسترده دشمنان با توجه به فتنه 1401 این بود که نه تنها انتخابات برگزار نشود بلکه آشوبی هم در کشور ایجاد شود.

سرهنگ رحمانی در پایان خاطرنشان کرد : امروز کار مسئولین با حضور مردم شریفی که در این شرایط ، باشکوه در این انتخابات شرکت کردند سخت تر شده است.
در فتنه های دشمنان اسلام علیه ملت شاهد بودیم وقتی اراده خالصانه مردم در حمایت از ولایت فقیه تحقق یافت ، اراده خداوند هم راستا شد و عظمت باشکوه انتخابات شکل گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار