خبرهای داغ:
قاسملو خبر داد

برگزاری ۲۰ نشست بصیرتی در راستای مشارکت حداکثری توسط حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد از برگزاری بیش از ۲۰ نشست بصیرتی در راستای تبیین نقش مشارکت و حضور مردم در انتخابات در پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۵۳
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) مراسم‌های جشن باشکوه با همت پایگاه‌های مقاومت و کمک خیرین بسیجی در شهر صالح آباد و روستاهای تابعه همراه با برنامه‌های جذاب و شاد برگزار شد.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۰ برنامه جشن اعیاد شعبانیه، همراه با پخت و توزیع نذری، مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز در ایام ماه شعبان در راستای تبیین شأن و منزلت اهل بیت(ع) و ایجاد شور و نشاط در بین مردم در مساجد و حسینیه‌ها برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد با تاکید بر اهمیت انتخابات تصریح کرد: همزمان با برگزاری جشن‌های شعبانیه و ظرفیت شرکت‌کنندگان در مراسمات، سلسله نشست‌های جهاد تبیین برای تبیین نقش مشارکت و حضور مردم، تشویق و حضور مردم به شرکت در انتخابات ۱۱اسفند برای برگزاری انتخابات با شکوه با حضور سخنرانان سیاسی در سطح شهر صالح آباد و روستاهای تابعه برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این راستا بیش از ۲۰ نشست بصیرتی در راستای تبیین نقش مشارکت و حضور مردم در انتخابات در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار شد.

انتهای پیام/                                                                                                    

ارسال نظرات
آخرین اخبار