خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت:ما وظیفه داریم گره های ذهنی همدیگر و شبهه افکنی های دشمن را با جهاد تبیین برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۷۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

شبهه افکنی دشمن را با جهاد تبیین؛ برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان خنثی کنیم/شیعه و سنی با وحدت؛ در انتخاب اصلح نقش داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات در جمع بسیجیان این شهرستان گفت:ما وظیفه داریم گره های ذهنی همدیگر را برطرف کنیم و شبهه افکنی های دشمن را با جهاد تبیین برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان برطرف کرده و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین نماییم.

وی افزود: دست خدا به همراه جماعت است و ما می توانیم (چه اهل تشیع ، چه اهل سنت) با اتحاد و برادری و اخوت و وحدت در کنار یکدیگر و فارغ از قومیت و مذهب حول محور وحدت اسلامی بچرخیم چرا که دشمن به دنبال تفرقه افکنی است تا بتواند به مقاصد پلید خود دست یابد.

بیات کوهسار گفت: ما می توانیم با وحدت خود در انتخابات به دور از قومیت گرایی؛ انتخابی درست و اصلح داشته باشیم و با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای بتوانیم کسی را که از همه بهتر است و با تقوا تر است و حرف و عملش یکی باشد را انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت: همه ما مسئولیم و به عنوان یک فرد مسلمان وظیفه داریم تا در انتخابات حضور داشته و انتخاب آگاهانه داشته باشیم تا فردی با تقوا، اصلح و به دور از قومیت گرایی انتخاب شود تا برای مردم صادقانه کار کرده و اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار