خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: ملت بصیر در حمایت از عزت میهن اسلامی خود علاوه بر مشارکت حداکثری سعی کنند با تحقیق فرد اصلح و انقلابی را برای مسئولیت سنگین اداره حکومت انتخاب کنند.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۵۵
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

با تحقیق فرد اصلح و انقلابی را برای مسئولیت سنگین اداره حکومت انتخاب کنند/عدالت اجتماعی سبب جلوگیری از آسیب ها در سطح جامعه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبد کاووس در جلسه جهاد تبیین باحضور رئیس و کارکنان دادگستری و دادستان شهرستان گفت : طعم شیرین نزدیکی به مفهوم عدالت سبب ایجاد روحیه ایمان و امید می گردد.

وی افزود : عدالت دارای ابعاد مختلفی است که در آن عدالت اجتماعی سبب جلوگیری از آسیب ها در سطح جامعه خواهد شد. مردم با اعتمادی که به دستگاه ها دارند با امید ، جهت احقاق حق خود به دادگاه ها مراجعه می کنند. مدارا ، ایثار و ایجاد روحیه برادری در جامعه از خشونت ها جلوگیری و میزان مراجعه به دادگاه ها را کاهش می دهد.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی خاطرنشان کرد : با توجه به چرخش حکومت پهلوی به نظام جمهوری اسلامی مردم از حقوق شهروندی برخوردار شدند و عزت و تکریم به جامعه بازگشت که این رامدیون امام امت ره و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم.

وی عنوان کرد : با توجه به رشد چشمگیر علمی ، نظامی ، تکنولوژی و... در عمر با برکت انقلاب اسلامی ، بر اثر هجمه و فشار دشمنان اسلام و مسئولینی که می توانستند جهادی و انقلابی عمل کنند و کوتاهی کردند مشکلاتی خصوصا در زمینه اقتصاد ایجاد شد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس در پایان یادآور شد : ملت بصیر در حمایت از عزت میهن اسلامی خود علاوه بر مشارکت حداکثری سعی کنند با تحقیق فرد اصلح و انقلابی را برای مسئولیت سنگین اداره حکومت انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار